Filmy, książki i inne rzeczy do zrobienia w czasie pandemii

meditation_trening_lchfdieta

Jesteś w domu lub na kwarantannie i musisz pozostać aktywny i produktywny. Oto, co należy wiedzieć o działaniach, które te warunki zapewnią w okresie kwarantanny. Dla wielu osób ten okres izolacji zapewnił więcej wolnego czasu niż kiedykolwiek wcześniej. Czas, o którym nikt nigdy nie pomyślał. Ten wolny czas daje możliwość robienia rzeczy, które ludzie zawsze chcieli robić, np. niektórym brakowało czasu na naukę, a niektórym na grę w kasyna z darmowymi spinami bez depozytu, wszystko w zależności od indywidualnych potrzeb. W takich okolicznościach sensownie jest wykorzystać ten czas produktywnie i zrobić ważne, zaplanowane rzeczy.

Czynności do wykonania w okresie kwarantanny

Przeanalizujmy więc produktywne rzeczy, które możesz robić podczas kwarantanny. Na pewno będziesz zadowolony, że to zrobiłeś.

PRZECZYTAJ KSIĄŻKĘ (SERIĘ KSIĄŻEK), KTÓRĄ ODKŁADAŁEŚ NA PÓŹNIEJ

Pierwszym punktem na liście jest miejsce, od którego powinieneś zacząć. Wiele osób nie kocha niczego bardziej niż zanurzenie się w książce, koncentrując się całkowicie na niej, jej bohaterach i fabule, bez rozpraszania się na cokolwiek innego. W dzisiejszych czasach każdy ma taką możliwość. Książki ćwiczą mózg, budują słownictwo, redukują stres, a także rozwijają wyobraźnię. Czy wolisz fikcję czy literaturę faktu, kup sobie kilka książek i zacznij czytać więcej w tym tygodniu. Nie ma żadnej wymówki, ponieważ można kupić używane książki za prawie nic. Nie zapominaj, że jeśli wolisz audio, audiobooki mogą być Twoim najlepszym wyborem. Jeśli zajmujesz się marketingiem farmaceutycznym, oto lista książek, na które warto zwrócić uwagę.

OBEJRZEĆ SERIAL DOKUMENTALNY

To działanie jest potencjalną pułapką. Chociaż oglądanie stymulujących seriali pozwala na spędzenie czasu, może być bezproduktywne i może się okazać, że oglądasz programy, które nie robią nic poza marnowaniem wolnego czasu. Dobrą radą byłoby: oprócz regularnego oglądania telewizji, poświęć czas na oglądanie filmów dokumentalnych i dowiedz się o swoich ulubionych tematach. Możesz zdecydować się na obejrzenie serialu dokumentalnego, którym nigdy wcześniej się nie interesowałeś, i to jest świetne, możesz się w niego zagłębić podczas kwarantanny.

ROZWIĄZYWAĆ CODZIENNE ŁAMIGŁÓWKI

brainstorm_lchfdietaKolejny świetny sposób, aby uruchomić swój umysł w godzinach porannych. Podobnie jak czytanie książek, rozwiązywanie zagadek oferuje szereg korzyści: Lepsza pamięć, lepsze umiejętności rozwiązywania problemów i zwiększone IQ to tylko niektóre z nich. Ten rodzaj treningu mózgu może przybierać różne formy, takie jak łamigłówki, Sudoku czy krzyżówki, które można znaleźć/kupić łatwo i tanio. W slottica wypłaty możesz również nauczyć się niektórych gier, ponieważ poznanie zasad i zrozumienie gry jest również świetne dla rozwoju mózgu. Przeznacz 30 minut na rozwiązywanie zagadek każdego dnia. Nie musisz nawet ich rozwiązywać, wystarczy, że ustalisz czas i spróbujesz rozwiązać zagadkę w wyznaczonym czasie.

PROWADZIĆ BLOG/DZIENNIK

Śledzenie swoich myśli, działań i uzyskanych spostrzeżeń jest zawsze dobrym pomysłem, a przy tym bardzo produktywnym. Możesz spojrzeć wstecz i przetworzyć swoje wspomnienia lub nawet przetworzyć swoje myśli z ostatniego dnia lub tygodnia. Możesz to zrobić prywatnie na komputerze, w telefonie komórkowym, a jeszcze lepiej w notatniku. Możesz pójść jeszcze dalej i założyć osobistego bloga, na którym będziesz zapisywać swoje codzienne doświadczenia i przekształcać je w cotygodniowe lub comiesięczne wpisy, które inni będą mogli czytać i uczyć się z nich. Tak czy inaczej, przykładanie pióra do papieru raz dziennie będzie dobrze spędzonym 15 minutami.

ZAPISZ SIĘ NA DARMOWY KURS

Zapisanie się na kurs i pomyślne przejście testów i zadań, pomoże Ci wzmocnić swoją wiedzę i umysł w ogóle. Na przykład, niektóre instytucje oferują szeroką gamę kursów dla początkujących, na które każdy może zapisać się za darmo i rozpocząć naukę przedmiotów z ich katalogu – od historii i sztuki po społeczeństwo, politykę i prawo.

Rozwój zawodowy poprzez uczestnictwo w kursach może również wiązać się ze zdobywaniem nowych umiejętności. Może to być nauka zasad jakiejś gry (szachy są dobrym przykładem z mojej własnej listy) lub gry na instrumencie… Albo cokolwiek, co wymaga czasu, aby to opanować. Ćwiczenie gry na instrumencie może być dobrą zabawą, a także pomysłowym sposobem na rozrywkę i ciągłe uczenie się. Dotyczy to sytuacji, gdy zaczynasz naukę gry na nowym instrumencie lub doskonalisz swoje umiejętności na instrumencie, na którym grałeś przez całe życie.

WPROWADZENIE REŻIMU TRENINGOWEGO

Od jak dawna chciałeś zacząć ćwiczyć? Jeśli ćwiczysz regularnie, wiesz, że kluczem do udanego i spójnego reżimu treningowego jest regularność. Czy można kupić podstawowe akcesoria do siłowni? W rzeczywistości, nie potrzebujesz nawet takiego sprzętu, jeśli podążasz za niektórymi filmami treningowymi dostępnymi na YouTube.

MEDYTACJA

Ważne jest, aby zwracać uwagę na swoje otoczenie i samopoczucie w czasie kwarantanny, a medytacja może pomóc znaleźć spokój umysłu w czasach niepewności. Znajdź spokojne miejsce, zapal kilka świec i oczyść swój umysł przy terapeutycznej muzyce medytacyjnej. Medytacja jest jedną z najlepszych rzeczy, które możesz zrobić już teraz, aby złagodzić stres i poprawić swoje samopoczucie.

Wniosek

Podczas kwarantanny można robić wszystko, co się chce. Najlepszym rozwiązaniem jest jednak skorzystanie z czasu przeznaczonego dla ciała i umysłu, zwłaszcza że współczesna technologia daje ku temu wiele możliwości. Przeczytaj książkę, obejrzyj film, zajmij się sportem, a nawet rozpocznij grę hazardową – wszystko, czego pragniesz, jest dostępne. Spróbuj już teraz!

Poprzedni artykułKokosowa granola nie tylko na śniadanie
Następny artykułKeto kokosanki bez cukru
Cześć! Nazywam się Małgorzata Haggu. Jestem molekularnym biologiem oraz trenerem zdrowego żywienia. Od wielu lat promuję zdrowy styl życia na podstawie zdobytej wiedzy oraz własnego doświadczenia. Jestem gorącą zwolenniczką lchf diety, która jest również moim stylem życia prawie od 10 lat. Według mnie zdrowy styl życia to przede wszystkim prawidłowa dietoterapia, która poprawia nie tylko fizyczne zdrowie ale także zdrowie psychiczne. Wierzę, że zmiana nawyków żywieniowych polepsza relację z własnym ciałem, zaprowadza równowagę hormonalną ale też pozostawia miejsce na przyjemności.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here