Kanapka z twarogiem i awokado

0
109
kanapka z twarogiem

Awokado jest stałym składnikiem przepisów LCHF i keto. Świetnie pasuje z twarogiem i warzywami. Awokado można pokroić na plasterki lub zgnieść widelcem lub jeść wybierając miąższ łyżeczką. Kanapka z twarogiem i awokado to banalnie prosty posiłek na śniadanie lub na kolację.

kanapki z twarogiem i awokado

Kanapka z twarogiem

3 porcje

Składniki

3 kromki lchf chleba

1 duże awokado

200 g tłustego twarogu

2 łyżki śmietanki, 36%

szparagi i rzodkiewki do dekoracji

sól do smaku

płatki chili i szczypiorek do posypania

Przygotowanie

Twaróg zgnieść widelcem, dodać śmietankę, doprawić solą i wymieszać. Awokado zgnieść widelcem i rozłożyć na kromki chleba. Na wierzchu położyć pastę twarogową. Całość obłożyć rzodkiewkami i szparagami. Posypać chili i szczypiorkiem.

Wartość energetyczna 1 bułki 416,5 kcal

Tłuszcz – 39,7 g

Białko – 10,3 g

Węglowodany – 4,5 g

Błonnik – 8,7 g

SparaSpara

SparaSpara

SparaSpara

SparaSpara

SparaSpara

dieta lchf specjalista