Keto gofry serowe – na wytrawnie – bez glutenu i tłuszczowo

ketogofry_cheddar_lchfdieta_cukrzyca_konsultacjedietetyczneonline

Keto gofry serowe są po prostu super! Kto nie lubi gofrów? Kto powiedział, że na ketogenicznej diecie nie można jeść gofrów? Można! Na blogu znjadziecie kilka przepisów na gofry na słodko i gofry na ostro. Dołączamy kolejny przepis na keto gofry serowe z serem cheddar tu i ówdzie zwane chaffles.

Gofry serowe super keto są bardzo łatwe w przyrządzeniu. Jedną z ich zalet jest to, że można je piec w małych ilościach, akurat tyle ile potrzeba na śniadanie lub kolację. Jeśli chcecie upiec większą ilość gofrów to możecie je zamrozić i odgrzać w piekarnika. Poza tym gofry można serwować z ulubionymi dodatkami. Dla smakoszy gofrów polecam również gofry brokułowe.

Z tego przepisu zawsze wychodzą pysznie chrupiące gofry o niskiej zawartości węglowodanów. Są świetną alternatywą dla chleba na śniadanie. Są niesamowicie popularne! Nic w tym dziwnego skoro jeden gofr zawiera zaledwie 1 gram węglowodanów. To bardzo mało. Dlatego możecie sobie pozwolić na zjedzenie nie tylko jednego gofra ale i dwóch jeśli zrobicie z nich kanapkę. Dodam jednak, że te gofry są bardzo pożywne. Jedna sztuka z dodatkami starczy na długo. To się nazywa pożywne śniadanie!

ketogofry_chaffles_dieta_odchudzanie_cukrzyca_konsultacje dietetyczneonline

Dlaczego keto gofry serowe są popularne?

Czy ktoś tu w ogóle pyta dlaczego keto gofry są popularne? Nie znam osoby, która nie lubi gofrów. Po pierwsze ten prosty przepis zawiera zaledwie dwa 3 składniki. Pieczenie gofrów w gofrownicy zajmuje zaledwie 5 minut. Są naprawdę szybkie i łatwe w przyrządzeniu. Po drugie, to fantastyczna alternatywa dla chleba o niskiej zawartości węglowodanów. Możecie je jeść jak tradycyjne gofry lub zrobić z nich kanapki. Po trzecie, możecie je doprawić na wiele sposobów. W tym przepisie dodałam koper, ale próbowałam je piec z porem, chilli i innymi ziołami. Wszystko zależy od tego na co macie akurat ochotę. Ja miałam ochotę na wędzonego łososia, a do ryby pasuje właśnie koper.

gofry_sniadanie_dieta_lchfdieta_cukrzyca_dietacukrzyka

Gofry serowe z cheddar

3 gofry

Składniki

40 g kremowego serka, łaciate lub philadelphia

1 duże jajko

100 g cheddar, startego

1 łyżka kopru

szczypta soli do smaku

Przygotowanie

Serek rozpuścić. Przestudzony wymieszać najpierw z jajkiem, a potem z tartym serem i drobno pokrojonym koperkiem. Cheddar można zamienić na inny ser. Dla uzyskania neutralnego smaku proponuję mozzarella. Rozgrzać gofrownicę i upiec 3 gofry. Uwaga, wyłączyć gofrownicę. Kiedy przestygnie lekko odrywać gofry. Podać z łyżką creme fraiche, wędzonym łososiem lub wędliną.

Wartość energetyczna jednego gofra bez dodatków 200 kcal

Tłuszcz – 16,3 g

Białko –  12,3 g

Węglowodany – 1,0 g

Błonnik – 0,3 g

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here