Miska zdrowia na śniadanie

miskazdrowia_awokado_konsultacjedietetyczneonline_lchfdieta_nadwaga

Nowy rok i nowe postanowienia. Miska zdrowia na śniadanie powinna być stałym elementem Waszej diety. To pyszne i łatwe danie do przyrządzenia. Możecie je zjeść w domu niedzielny poranek lub wziąć do pracy. Zaraziłam koleżanki w pracy miską zdrowia. Jemy razem śniadanie. Mało tego jemy zdrowe śniadanie, bo miska zdrowia jest naładowana samymi dobrociami. Po takim śniadaniu pracujemy w niesamowitym tępie. Nasze mózgi działają na super obrotach. Tego potrzebujemy bo podczas pandemii przybywa pacjentów.

Zwłaszcza teraz w okresie pandemii warto zadbać o zdrowie. Wielu Z was pracuje z domu i ma szansę na wprowadzenie lchf diety i zmianę stylu życia. Niech to będą małe kroki ale zdrowe. Jak dobrze wstać rano i zjeść przepyszne, zdrowe i ekspresowe śniadanie. W dodatku takie śniadanie smakuje jak deser, do tego taki, który jest dozwolony na diecie.

Miska zdrowia zawiera wszystko co Twój organizm potrzebuje z samego rana. Jest w niej spora porcja zdrowego tłuszczu pochodzącego z kokosowego oleju, awokado i nasion konopi. Znajdziecie w niej białko i bardzo mało węglowodanów.

Od razu po zjedzeniu śniadania poczujecie jak bardzo jesteście najedzenie i jak długo możecie wytrzymać bez kolejnego posiłku. Tak właśnie działa dieta wysokotłuszczowa, bez głodu i frustracji.

konsultacjedietetyczneonline_lchfdieta_kupdiete_odchudzanie

Miska zdrowia bez dodatku cukru i zbędnych węglowodanów 🙂

Gwarantuję, że polubisz to śniadanie nie tylko Ty ale cała Twoja rodzina. 🙂

U mnie znika w szalonym tępie! 🙂

Na szczęście jej przygotowanie zajmuje jedynie 10 minut! 🙂

Wystarczy, że wszystkie składniki włożysz do blendera i zmiksujesz.🙂

Następnie zmiksowany krem przelejesz do miski… i  jeszcze nie koniec! 🙂

Posypiesz krem nasionami konopi, kokosowymi chipsami lub granolą🙂

Gotowe! 🙂

 miska zdrowia konsultacje dietetyczne online lchf dieta

Miska zdrowia syci?

Przede wszystkim wiesz co jesz! 🙂

Awokado, kokosowe mleko i maliny to super niskowęglowodanowe jedzenie bez cukru 🙂

Przygotowujesz ją raz, a starczy na śniadanie do pracy na drugi dzień

Są tu chętni na przepis? 🙂

lchf dieta konsultacje dietetyczne online odchudzanie cukrzyca

Miska zdrowia

2 porcje

Składniki

1 duże awokado, około 80 g

40 g malin, mogą być mrożone

1 łyżka erytrytolu

200 ml kokosowego mleka

nasiona konopi, kokosowe chipsy i granola do posypania

Przygotowanie

Awokado przekroić na pół i wyjąć miąższ łyżką. Włożyć do blendera. Następnie dodać mrożone maliny, erytrytol i wlać kokosowe mleko. Zmiksować wszystko na w miarę gęsty krem. Krem powinien swobodnie spłynąć z kielicha blendera do miski. Posypać krem ulubionymi nasionami. Wybrać te, które mają jak najmniej węglowodanów. Do nich należą nasiona konopi. Do kremu pasuje również orzechowa granola o kokosowe chipsy.

Wartość energetyczna 1 porcji 242 kcal

Tłuszcz – 50 g

Białko – 8,9 g

Węglowodany – 7,3 g

Błonnik – 8,5 g

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here