Syrop z błonnika- naturalny słodzik sukrin fibersirup

0
329
syrop z błonnika

Syrop z błonnika sukrin fibersirup to naturalny słodzik, który można wykorzystać do wypieków, koktajli czy do polania placków. Syrop z błonnika zawiera 70% błonnika i tylko 5 gram węglowodanów w 100 gramach produktu. Jest bardzo słodki, a przy tym nie podnosi poziomu cukru we krwi.

Syrop z błonnika

Kto nie lubi słodyczy? Cukier w nich zawarty bez znaczenia czy jest to jabłko, leśne jagody czy miód jest źródłem szybkiej energii. Wiadomo jednak, że za dużo słodyczy w diecie nie ma dobrego wpływu na organizm. Jest jeszcze gorzej, bo dostęp do słodyczy jest nieograniczony. Wszędzie czyhają pokusy. Cukier jest ukryty nawet w produktach, w których praktycznie nie ma miejsca. Ochota na coś słodkiego to nasza natura. Dlatego jeśli czujesz, że Twój humor zmienia się wraz ze spożyciem cukru, to znaczy, że odczuwasz jego brak jest na to rada – syrop z błonnika, który słodzi ale nie podnosi poziomu cukru we krwi. Syrop z błonnika zawiera IMO, które są opornymi węglowodanami, czyli takimi, których organizm nie jest w stanie przetworzyć i wchłaniać. Jest to idealny słodzik w diecie LCHF.

Co to jest IMO?

Głównym składnikiem syropu jest IMO Fiber. IMO – Izomalto-Oligo-Sacharydy to błonnik wspierający działanie układu pokarmowego. Podobnie jak inne rodzaje błonnika IMO maksymalizuje i przedłuża uczucie sytości. Dodatkowo IMO ma działanie prebiotyczne i wpływa pozytywnie na prawidłowe funkcjonowanie jelit. Fakt, że IMO pochodzi ze skrobi wydaje się dziwny. Skrobia to przecież węglowodan. Okazuje się jednak, że enzymatyczna obróbka skrobi prowadzi do wytworzenia oligosacharydów, które nie ulegają trawieniu przez enzymy układu pokarmowego.

Syrop z błonnika – wpływ na układ pokarmowy

Spożywanie syropu nie ma ubocznych skutków. Dawka maksymalna to 30 gramów produktu dziennie. Należy pamiętać, że zawiera on bardzo dużo błonnika. Do prawidłowego funkcjonowania układu pokarmowego potrzeba właśnie około 30 gramów błonnika dziennie. Na uwagę zasługują właściwości prebiotyczne syropu z błonnika:

  • stymuluje wzrost i aktywność bakterii układu pokarmowego co ma korzystny wpływ na zdrowie
  • obniża pH treści jelitowej
  • nie powoduje wzdęć brzucha
  • jest odporny na hydrolizę i działanie enzymów przewodu pokarmowego
  • wzmaga perystaltykę jelit ( perystaltyka jelit to automatyczne skurcze mięśni gładkich)
  • zwiększa wchłanianie minerałów

Właściwości i zalety sukrin fibersirup

  • 100% naturalny błonnik
  • nie zawiera cukru
  • słodzony stewią i IMO
  • wolny od alergenów
  • wolny od sztucznych składników i sztucznych substancji słodzących
  • Produkowany z naturalnych surowców (bez GMO)
  • niski indeks glikemiczny (IG 34,66±7,65)

Syrop z błonnika sukrin fibersirup to zdrowy zamiennik cukru. Ma wszechstronne zastosowanie w niskowęglowodanowej kuchni. Jest bardzo wydajny. Wypróbuj przepis na placki polane syropem z błonnika.

dieta lchf specjalista